Opprinnelig lagt inn av Lise
Mum 4 2, du kan ikke spørre om de kan bestille inn da?
Vi var på butikken i dag og såg, og de hadde bare appelsinjuice. De var utsolgt for den med eple,- så da får jeg vente til den kommer (kan ikke srikke appelsin).
Tenkte på det. Men ingen vits i å spørre på en lørdag. Da er ikke sjefene der, og beskjeder kommer ikke fram (Har erfaring med det at det beste er å spørre sjefen/daglig leder direkte når jeg bestiller melkefri fiskepudding og fiskekaker til storepoden). Men ang. biola juice så får vi høre hva de sier over helga. Kanskje det ikke er i sortimentet til Prix og Ica?? Og da kan de ikke ta inn det.
Men jeg er ofte i nabokommunene også jeg da. Like å farte litt.
Opprinnelig lagt inn av Iset
DUS fra Tine er faktisk god. Jeg liker ikke så godt juice, men syns denne var helt grei på smak. Smakte den i en butikk idag, smaksprøve (begge typene). Smakte god ren juice faktisk.
Hm. Spennende. Men er ikke den store juicedrikkeren selv jeg. Får sure oppstøt av alle typer juice. Så om jeg drikker det, må jeg blande halvt om halvt med vann. Så da tar jeg heller frukten for seg og vann som drikke. Og storepoden har melkeintoleranse, så han kan uansett ikke få denne. Men supert at Tine fornyer seg. Kanskje de kan komme med lavkarbo produkter etter hvert. I min amerikanske smoothies-oppskrift bok, så henviser forfatter både til lavkarbo melk, yogurt mm.
Ja, ja. Mange tanker en søndagskveld.