Sv: Augustskravletråden 30+
Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.
Sistegang - det er berre så innmari trist. Eg har liksom ikkje ord, berre klemmar til deg. 
Med meg går det bra, eg har hatt ei fin veke og klart meg fint trass i at det er uvand å vere ute heimefrå og ikkje kunne ha mi eiga rytme om dagen. Og fast lunsjtid og greier. Men lavkarbomatboksen min, den er topp! (Har lånt ein av ungane sine, håpar eg snart får den eg har bestilt til meg, for når skolen startar på igjen så treng dei sine sjølve.)
No begynner eg å ha lyst på tatovering også. Eg må vere sprø. Dette gamle skrukkete skinnet her eignar seg nok ikkje for pynt. Skulle ønske eg var fast og fin og ikkje hadde slenge-skinn... Kva er bra og mindre bra stader for tatovering, med tanke på korleis huda endrar seg med åra, vekt-endringar osv? Eg kunne tenkt meg noko heilt lengst nede på magen like v bikinikanten, men med min mage og mitt mageskinn så blir nok ikkje dét nokon høydare, akkurat... Her er det heng minsann.
Og hadde eg ikkje hatt slasket, så hadde det vel ikkje vore nokon super idé uansett, mtp kanskje å få ein til bebis ein dag, om klokka går sakte nok 
Korsryggen er vel et av de stedene på kroppen hvor huden siger minst ned. Dessuten er det enkelt å skjule tatoveringen i settinger hvor det ikke passer så bra 
|