Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 01:20   #14
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Spiser jeg for lite? Dårlig form

Her i huset er eggerøre med fløte og baconbiter skikkelig populært som et lite mellommåltid f.eks etter en god tur eller litt hagearbeid.
Jeg lager opp av 10 egg, 1 1/2 dl fløte og 300 gram bacon og fordeler det i rene rømme/CC/CF-beger, og har dem klar i kjøleskapet. Minsten min er veldig skeptisk til grønnsaker, så derfor har jeg alltid stående rå oppkutta grønnsaker i kjøleskapet, slik at de av oss som elsker grønt har noe å supplere med.
Passer også supert som en kjapp frokost når jeg prøver å våkne (er et håpløst B-menneske, født naturlig morgengretten).
Et annet tips til et velsmakende mellommåltid er å blande like mengder kesam og CC med stavmixeren, ha i valgfrie bær og evt noe søtning. Smaker nesten som risfrutti. Jeg blander et helt beger av hver og så tar jeg det jeg trenger og blander i bær rett fær jeg spiser. Jeg har det i kjøleskapet i tett box, og det holder seg fint i flere dager der.