Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
Klarer rett og slett ikke henge med dere, jeg.
Masse spørsmål om hybelen altså .
Her et bilde av senga/sofaen min.
Har det ikke blitt koslig? Så langt har jeg bare seng og bokhylle her. I morgen blir det TV og TV-benk. Og håper jeg klarer å få tak i et fint bord og stoler også.
Det står på SiO sine nettsider at hybelen er 10-11 kvadratmeter. Har målt selv, og funnet ut at selve oppholdsrommet er 11 kvadrat.
Men så er det en liten gang og et helt eget bad, så tilsammen ender det på 15 kvadrat. (pluss fellesområde med gang og kjøkken)
I kveld er første kveld på hybelen. Litt trist og ensomt. Men jeg har heldigvis internett !
Kjempekoselig! Og så deilig med eget bad da! Det er gull verdt tenker jeg! Hvordan gikk første natta? 
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Absolutt vel verdt telefonen : Jeg hadde andre referanser som jeg vet bare har positivt å si om meg.. Men han, i den stillingen han har, tror jeg det kan ha en del å si=) Så glad for at jeg manna meg opp(ja for jeg har tenkt på det i over 4 uker!), og for at han sa ja.
Jeg er ikke glad i å ta slike telefoner jeg heller....men så flott at du gjorde det! Lykke til! 
Jeg glemte helt av veiinga i dag, så får drøye det til i morgen. Har ikke helt trua etter en del utskeielser i helga, men men.
Nok en travel uke i vente (skjønner ikke at det går an å ha det så travelt i perm! ):
* I dag må jeg vaske hus og dra til byen og hente kjole og dress fra renseri
* I kveld skal jeg ha møte om utdrikningslag
* i morgen skal jeg hjelpe bestisen å lage bryllupsstæsj samt å skrive tale til bruden som gifter seg på lørdag.
* På onsdag kommer mannen hjem, og vi må bestille pass til barna
* Torsdag reiser jeg til Bergen på RIHANNA KONSERT!! 
* Fredag kommer jeg hjem igjen
* Lørdag er det bryllup
PUH! 
Og jeg må bare si at kinoen i går var fantastisk! Anbefaler Bridesmaids på det varmeste. Den var hysterisk morsom, jeg lo så jeg grein 
|