Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 09:27   #18
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Spiser jeg for lite? Dårlig form

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Du den var ikke dum. Går det an å ha i litt C.F. i eggerøren og? For å få opp fett-andelen enda mer? Tenker som så at en eggerøre må da være perfekt kamuflering for C.F. smaken. (Kanskje jeg skal begynne å lage saus til kjøtt og? ) Eller blir det litt for mye dill dall?

Litt usikker på hvor often jeg bør spise søte ting, da jeg er avhengig av søtt og redd for å trigge søtsuget. Er bær kjent for å gjøre det?

Kjenner jeg blir skikkelig inspirert av dere. Kanskje er ikke alt håpløst likevel, kanskje jeg faktisk klarer å fortsette med dette Tusen takk

Klart du kan tilsette det i eggerøra. Ostegratenger, liker du det? Det er egg og ost, grønnsaker og eventuelt noe kjøtt.

Bær kan trigge søtsuget ja. Hva med å ta en tyggis? Ost kan helbrede suget om du spiser det når du får sug. Krom og sink kan hjelpe. Har du spist mye sukker i ditt liv ble disse to utskilt samtidig. Når du spiser lavkarbo får du et jevnt blodsukker som ikke skaper et behov for sukker.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat