Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 13:40   #12
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen gi meg noen råd??

Opprinnelig lagt inn av Sykepleierstudent, her.

Nei blir kanskje ikke det enkleste med studiestart, men har mann og en sønn hjemme på 3 år, så blir nok ikke de store festene for meg i fadderuken uansett. Hadde egentlig ikke tenkt å være med på det. Får holde meg unna alkohol så mye som mulig. Sist helg var det nabofest og til helgen en 30 års dag. Er ganske vanskelig å forklare hvorfor man spiser så "rart" og ikke drikker..

Min sønn var 9 måneder da jeg begynte på sykepleierskolen og jeg giftet meg med pappan hans i begynnelsen av 2. året. I ettertid ser jeg at jeg gikk glipp av en del ved å ikke menge meg særlig med kullet mitt. Har knapt nok kontakt med en jeg studerte sammen med og hun har flyttet laaaangt unna!
Klart du skal prioritere familien, men legg også noen aksjer for fremtiden ved å skaffe deg kontakter i studietiden. Kan være lurt! Du trenger jo ikke drikke for å være med ut innimellom!