|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.
Jeg følger med på Finn.no.
Det er for det meste leiligheter i tomannsbolig en kan få for under 2-3 mill.
Og det har vi ikke lyst på. Ønsker å slippe vedlikehold og maling. Vil ha en skikkelig leilighet, med veranda, vaktmester og trappevask inkl. i husleia. Gjerne sentralfyr også.....
Kunne tenkt meg 2 soverom da, sånn at en kan ha et barnebarn på overnatting.
Sønnen bodde tidligere i Stokkaveien på Kampen, 3 roms leilighet. Og de eldgamle greiene der går jo for 3 mill. SYKT !
I Bergen er husprisene nesten under det halve. Yngstemann kjøpte seg nettopp en 3 roms boligbyggelagsleilighet til 1,450. Fyring og varmt vann + tv og internett inkl. i husleia. Litt dyr leie da, for laget har bygget på og innglassert verandaene. Men det går jo nedover....
Akk ja !! 
Ikke si det da - det er akkurat ett sånt eldgammelt røkkel jeg har kjøp (et hus da) Solgte et nyere større hus og bruker pengene jeg fikk i mellom til å pusse opp dette.....
-Men det er utrolig koselig da - høyt under taket, luftige rom, enkelte gamle detaljer - og jeg holder også på å skifte ut til riktige vinduer til stilen på huset, så jeg koser meg i grunnen med denne gamle røkla jeg
Hehehe .....men skal innrømme at det er litt jobb.... -har imidlertid blitt flinkere til å hyre inn folk nå på mine gamle dager.
|