Tråd: Grønt pulver
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 17:51   #126
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Grønt pulver

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Takker!

Men når det gjelder grønt pulver så har jeg spist det lenge. Jeg begynte med det når legene ikke fant ut hva det var som feilte meg. Jeg følte at kroppen var sur og oppsøkte ei på helsekosten som hadde peiling. jeg begynte derfor med Kamutgress som skal gjøre kroppen mer basisk, primært musklene. I tillegg tar jeg nå spirulina og og og (husker ikke navnet!). Jeg inntar i allefall tre sorter gress hver dag. Det smaker gress, jeg lukter gress og jeg gulper gress, men jeg innbiller meg at det funker! Kroppen er ikke sur lengere, jeg får ikke melkesyrefølelse i musklene og jeg er mykere. I tillegg har en i lang tid tatt min daglige dose av Cocosa, d-vit, Udos og nå nystartet på selolje og 1 gram c-vit. Jeg blir omtrent mett av alle tilskudda, men de funker!

Chlorella!