Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 21:37   #160
LGT
Juniormedlem

LGT sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
LGT er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av torimor, her.

Hei! Bukker og neier, fra den ene til den andre siden......

Melder meg inn her, ser dette er ketolyse klubben, men ser også at det er andre her som ikke er direkte ketolyse - slankere (heller tar jeg fryktelig feil??)

Vel jeg starter nå i August som ser ut til å bli min neste livsstil...... Så da joiner jeg med jeg også.... Hvis ingen har noen innvendinger da.....

Hei Torimor! Velkommen! Jeg er nybegynner i dette, og forholder meg i første omgang for det meste til Dr. Hexebergs råd og oppskrifter. Det er vel å regne som generell lavkarbodiett.

Om jeg er på "ketolysenivå" ift. karbohydratene vet jeg ikke. Teller ikke karbo. Men føler meg litt svimmel, veldig varm og " sliten" i beina under aktivitet - noe jeg har forstått kan være tegn på at jeg er i ketose?!? Jeg spiser lavkarbobrød/knekkebrød hver dag og bruker også noe søtningsstoffer til f.eks yogurt naturell og bær. Har veldig lyst til å fortsette med frukt, men har ikke spist dette på to dager..... Vet ikke om jeg kan komme i ketose når jeg spiser lavkarbobrød og søtningstoffer (ca. 2 ts per dag maks)? Noen som kan svare meg på dette?

LGT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat