Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her. Hvordan vet du at du har høy fettprosent, har du vært og målt? Du er ikke spesielt overvektig, og dermed er det vanskeligere og gå ned i vekt. Ofte vil man oppleve at kroppen endrer fasong til "det bedre", så bruk målebåndet ditt! 3300 kalorier kan bli i overkant mye for deg på 70 kilo - om du da ikke trener enormt mye. Bruk en basalforbrenningberegning til å beregne hvor mye du bør spise for å opprettholde vekten din, og legg deg litt under istedet. Dette selv om lavkarbo ikke handler om kalorier - men for de med normal BMI må det innimellom reduksjon av kalorier til også I tillegg er trening; spesielt styrketrening god hjelp til å stramme opp Trives du med kostholdet, fortsett med det!
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Hvordan vet du at du har høy fettprosent, har du vært og målt? Du er ikke spesielt overvektig, og dermed er det vanskeligere og gå ned i vekt. Ofte vil man oppleve at kroppen endrer fasong til "det bedre", så bruk målebåndet ditt! 3300 kalorier kan bli i overkant mye for deg på 70 kilo - om du da ikke trener enormt mye. Bruk en basalforbrenningberegning til å beregne hvor mye du bør spise for å opprettholde vekten din, og legg deg litt under istedet. Dette selv om lavkarbo ikke handler om kalorier - men for de med normal BMI må det innimellom reduksjon av kalorier til også I tillegg er trening; spesielt styrketrening god hjelp til å stramme opp Trives du med kostholdet, fortsett med det!
Dette svaret oppklarte endel.. Jeg trives ganske godt med kostholdet, men jeg ser ingen vektreduksjon så derfor er det veldig mye som frister, f.eks iskaffe med cappuchino.. nam nam..og jeg kutter ned på fett, men det er jo derfor jeg har lagt på meg.. men jeg skal forsøke litt til. Unngå søtstoffer og redusere litt på fettet. Takk for svar