Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-11, 22:31   #7
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Enda en menytråd..

Det er ikke så mye fett som skal til - en fløtekaffe, fløte i omeletten, noen tjukke skiver spekepølse i stedet for hamburgerrygg, en hjemmelaget hollandaise til fisken ... mange måter å "snike" litt mer fett inn i kosten på uten at man dynger ned maten Cocosa i te eller kaffe er det mange som bruker (personlig synes jeg ikke dette er så godt, men vet mange liker det). Du skal ikke dytte i deg mat etter du er mett, nei, da må du heller se på sammensetningen Hvis det er kort tid siden du begynte er det vanlig å ha svært god apetitt fram til fettforbrenningen er kommet skikkelig i gang. Det kan ta litt tid dersom du har slanket deg med lavkalori i forkant - du må nok gi lavkarbokosten noen uker før du kjenner de hyggelige bivirkningene

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat