Sv: HJELP! Flybelte...
Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76, her.
Tusen takk for så mange tilbakemeldinger! Forrige gang jeg fløy var jeg på mitt største (se ticker) men er usikker på omkretsen da. Men har minsket en 15-20 cm tror jeg...
MEN vet noen om det er samme beltespenne på alle flybelter så man kan kjøpe en forlenger som passer alle? Har sett en butikk som har buksebelter og skryter av autentiske flybeltespenner så ev. kan jeg få tak i ett å ha i veska...
Forrige gang ringte jeg Norwegian og spurte om hva man gjorde om beltet ikke passet, og fikk da beskjed om at om ikke beltet passet passet nok heller ikke setet. Men det visste jeg at det gjorde, men pga at jeg nettopp hadde vært gravid i tillegg til overvekta hang magen veldig, men rumpa var ikke så brei om dere skjønner. Fikk bare beskjed om ev. å bestille to seter. Orket ikke mer av samtalen og sa takk og satset på at det skulle gå..
Skal tøffe meg opp å ringe å spørre igjen...
Det der med eget belte var jo genialt Tror det er en standardtype som er på alle fly?
Men hvis så mange cm er vekk siden forrige tur, så tror jeg du beskymrer deg helt unødig
Syntes de fra Norwegian var heller uhøflig. Du vet jo selv om du har plass i setet eller ikke. Jeg har heller ingen problemer med å få plass ellers, det er beltat som er problemet. Hadde blitt irritert, altså
|