Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-11, 19:33   #20
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fett - for mye? For lite?

Opprinnelig lagt inn av suverene severina, her.

Hvis jeg forstår deg riktig så bør jeg øke fettinntaket/evt endre sammensetningen sånn at kildene til fett samtidig har mindre karber? evt. og at jeg reduserer karboinntaket?

cocosa er vel muligens ikke helt det samme som melk i kaffen, men bør kanskje gå over til fløte??

uff - jeg blir så lei når jeg må måle/veie/regne ut innhold i mat! Jeg ender med å føle at alt rundt mat bare blir mas......

Jeg tror du forstår meg riktig ja. Cocosa er det mange som drikker i kaffen sin, noen i tillegg til fløte. Fløte er bedre enn melk om du skal velge fett som hovedenergikilde,ja. Det er en del pes i begynnelsen, men når du vet hva det du spiser inneholder går det greiere. Kunnskapen om kosthold du erverver deg er gull verdt om du vil ha gode resultater.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat