Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-11, 20:53   #3044
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Æsj....jeg hadde skrevet et langt innlegg, og så forsvant det Prøver igjen....

Maria; jeg skulle gjerne vært med deg, Ola Tveiten og Rhianna - du verden for en kosert det kommer til å bli!! Og takk til deg for at du gir meg kompliment!

Rikkem0r driver du og reiser fra vest til øst ennå. Håper det gikk bedre med maten på dag to og tre?? Du har min fulle støtte for at dette ikke er enkelt. Gruer meg til neste uke da jeg skal på et møte med bare fremmede. Regner med å bli servert rundstykker eller enda verre baguetter. Salaten blir med, og jeg akter å stålsette meg mot spørsmål og blikk.

Prutti:
godt forslag om grøt til Piken med magen. Har du forresten en god oppskrift på smørgrøt? Forresten så bidrar du til felleskapet om du ikke kommenterer detaljert og! Alle har vi vel hatt litt roligere tider; en gang meg, en annen gang deg, osv.

Bente jeg synes du er så flink som baker og ikke går kakeamok. Det tror jeg nemlig jeg fort kunne ha gjort Kjenner at det skal lite til før jeg blir sugen på noe søtt hvis jeg spiser bakverk, selv om det er lavkarbo. Og så koselig med lunsj med datteren din; det er litt greit at de blir så store at en får et mer voksent forhold til hverandre, enn mor-barn forholdet.

Hvordan er studiet ditt lagt opp Appelsinpiken; er det lange dager eller forelesinger hist og pist? regner med vi får høre litt om kinesere og kjøleskapsdeling etterhvert? Men plages du med forstoppelse når du er på lavkarbo?? Jeg har det absolutt motsatt; på lavkarbo går alt så det suser! De oppskriftene jeg har på blomkålsuppe sier at den skal "blendes ja"; men hvorfor ikke ha fløteaktig suppe med blomkålbiter? Godt nok det??

Jeg er som deg Sanna, vil også komme hjem til et ryddig hus. Selv om det innebærer at jeg er herlt ferdig når jeg reiser Apeshave har jeg aldri hørt om før, men skjønner fort at jeg og driver med det innimellom Og så bra du delte lenken om den bloggen Lille venn; alt som gjør hverdagen enklere er bra!

Jeg har ikke sett at det har vært noen propaganda mot Cocosa i media Nyskjerrig nok; betyr det at jeg har selektivt syn i tillegg til allerede ervervet selektiv hørsel?? Jeg startet på dette kostholdet i fjor sommer, har spist 75-80% fett i denne tiden. Etter jul målte jeg kolestoreol som var helt perfekt; alle sortene. Jeg og tror det er alt det andre som er farlig; ergo fortsetter jeg med fettet mitt. Selv om cocosaen er snodig på lukt og smak nå. tenker jeg kjøper meg en ny en, i tilfelle det er noe "gæli" med den. Jeg er i prinsippet enig med deg i at selgere på bensinstasjoner bør vite hva de selger, men hvis du stikker hodet inn en helgekveld, så er det flest ungdommer som jobber. Ikke kan de å skifte vindusviskere eller lyspærer; hvis de i det hele tatt selger dette Men klart, etterspør vi informasjon, så blir de i alle fall å finne fram den og da blir det lettere for de som kommer etter.

Og hvorfor jeg trodde du var bare ungdommen? Si det.... Du virker vel så ungdommelig tenker jeg Og det ER du jo!

What!! Er grændisen blitt nøkkelhullmerket?? Går ikke an!!
Da venter vi på melkesjokoladen da, den er vel laget av melkeprodukter.... Herlighet.... Og når jeg er inne på sånn mat; i morgen i morgen - etter jobb skal jeg kjøpe meg ismaskin. Nå har jeg da ventet lenge nok. Snart vinter jo...

Svar med sitat