Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-11, 10:18   #1
Fauna
Medlem

Medlem siden: Jun 2011
Fauna er på en erverdig vei

Planlagt sprekk? Eller?

Jeg startet med lavkarbo i slutten av juni og har til nå vært veldig flink og fulgt opplegget hele tiden. Ikke en eneste sprekk Jeg har gått ned litt over 4 kg og ønsker å gå ned et par kg til. Trives forøvrig veldig med livsstilen

Greia nå er at jeg denne høsten skal på 3 hotellopphold av 2 dager i jobbsammenheng. De kommer med 2,5 ukers mellomrom fremover nå... Skal også på et par dagsseminarer med verdens beste buffet og desserter... Vi er med i et statlig prosjekt og det kommer til å være mange mennesker der. Jeg kan selvfølgelig be om ekstra grønnsaker i stedet for poteter til middag. Det er greit. Og også velge de "beste" alternativene til lunsj. Frokosten med egg og bacon er jo grei!! Men så er det alle mellommåltidene og det som blir satt fram. Og dessertene da... Sukk.

Er jeg helt håpløs om jeg gir meg selv litt amnesti i forhold til hva som blir servert som mellommåltider og litt dessert? Hvor mye ødelegger jeg da? Er det sånn at jeg går opp 4 kg på grunn av en 2 dagers "binch"? Vet jo selvfølgelig at det beste er å være standhaftig, men synes det blir litt vanskelig når jeg ikke lett kan ha med meg min egen mat.

Alle innspill tas i mot med takk!

Fauna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat