Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 09:05   #41
Julepølsa
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
Julepølsa er på en erverdig vei

Sv: HJELP! Flybelte...

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76, her.

Tusen takk for så mange tilbakemeldinger! Forrige gang jeg fløy var jeg på mitt største (se ticker) men er usikker på omkretsen da. Men har minsket en 15-20 cm tror jeg...

MEN vet noen om det er samme beltespenne på alle flybelter så man kan kjøpe en forlenger som passer alle? Har sett en butikk som har buksebelter og skryter av autentiske flybeltespenner så ev. kan jeg få tak i ett å ha i veska...

Forrige gang ringte jeg Norwegian og spurte om hva man gjorde om beltet ikke passet, og fikk da beskjed om at om ikke beltet passet passet nok heller ikke setet. Men det visste jeg at det gjorde, men pga at jeg nettopp hadde vært gravid i tillegg til overvekta hang magen veldig, men rumpa var ikke så brei om dere skjønner. Fikk bare beskjed om ev. å bestille to seter. Orket ikke mer av samtalen og sa takk og satset på at det skulle gå..
Skal tøffe meg opp å ringe å spørre igjen...

Nå ble jeg så sjokkert at jeg holdt på å ramle av stolen her! ER virkelig folk SÅ uforskammet?! (Merk deg at det kommer fra en som er mester i uforskammethet når det passer meg!) Neste gang noen er så frekk mot deg, det være seg på tlf elelr face-to-face, så må du si fra og gå videre med det. Er du heldig får vedkommende sparken, for sånn går ikke an! Det er jo faen meg mobbing! Ring på forhånd og spør øm det går an å legge en forlenger i setet ditt allerede før dere går om bord, håper du får en på tråden som har litt mer vett i skallen enn den du snakket med sist! (Det skal vel ikke så mye til...)
God tur og masse lykke til!
Klem fra nykommer som bare tasser litt rundt her inne og gjør meg kjent.

Julepølsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat