Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-05, 11:52   #12
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Sukkerfritt snop og magevondt

Du må passe på at det er litt karber i kjekssjokoladene og sånt. for det er jo kjeks i de. men er du over induksjon skal det vel gå fint..

Mye godt snop der ute.. desverre så er de litt dyr (billigere i sverige)

ja og så er det litt stivelse i colaflaskene til DeBrone

og en ting til.. er du nedover i europa må du se etter sukkerfritt..

fant noen fantastisk gode mørke og sukkerfrie sjokolader i Belgia. med hele og knuste nøtter i. og så var de billige..

og så når det gjelder mørk sjokolade i belgia så er den HELT fantastisk.. mindre karbohydrater en her.. og smaker nesten som melkesjokolade..
de jeg kjøpte var noen katter, de hadde de i hvit sjokolade med nugatti med bare 40 karber eller noe sånt og! at jeg ikke kjøpte mer. hadde vel vert oppspist nå like vel. (hvorfor har vi ikke puse smily?)

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat