Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 20:33   #3083
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

ALDRI lyst på sjokkis?
Heldiggrisen du da!

Hittil i dag har jeg tenkt på sjokolade ca hvert 5 min siden jeg våknet..Og det er ikke normalt altså - lurer på hva det er med meg i dag. Om det skyldes det ene eller andre. Hm - litt slitsomt.
Har puttet i meg to stk knekkebrød (hjemmelagd lavkarbo seff') med smør, brie og salami. En nevne cashew, en neve baconcrisp + 4 stk ostesnacks (m jalapeno) med smør på. 3 kopper kaffe med fløte og en liter saft...

Men det føles som om det er noe annet kroppen vil ha.. Noe søtt.
Ja, ja - det går vel over... *krysser fingre*

Ååååå, joda, sjokolade har jeg lyst på, men ordentlig sjokolade, slike barer er ikke gode nok til å være verdt det. Jeg lager min egen sjokolade av rå-kakao- masse og søter med stevia, tar en bit av og til, det gjør at behovet ikke blir så stort. Å så er den råkakaoen sååååå full av antioksidanter at jeg kan si til meg selv at det nesten er som å spise grønnsaker

Håper det går over raskt med det søtbehovet vennen, litt kiipt, blir jo nesten som da en startet med dette Litt bær med fløte kan kanskje hjelpe litt? Eller bland halvt om halvt med rømme og fløte og tilsett litt fun-light saft, det syns jeg hjelper meg hvis jeg har lyst på noe søtt.

Nå er det So you think you can dance, love it

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat