Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 19:40   #9
jolie
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
jolie er på en erverdig vei

Sv: Nitrist fra Olympiatoppen!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Bare en kort kommentar, lavkarbo er ikke bare ketogent kosthold. Lavkarbo er et kosthold med opptil 150 g kh pr dag. Jeg er av den oppfatning at "lavkarbo er for alle" - men ikke ALLE lavkarbo-retninger passer for alle

Reduksjon av sukker- og stivelsesholdig mat er på generelt grunnlag helsefremmende etter min mening, HVOR mye man reduserer må man nesten finne ut selv - siden enhver kropp er forskjellig

Siden dette er et lavkarbo-forum, forbeholder jeg meg retten til å forsvare lavkarbokostholdet når noen kommer med kritikk. Dette siden jeg ofte ser at kritikken bunner i litt dårlig kunnskap om hva lavkarbo som fenomen faktisk innebærer. Er det noen som er medlem her inne - som er kritisk til lavkarbo er det bare stimulerende for de med mye kunnskap og erfaring, derimot mener jeg at er man IMOT at lavkarbo er helsefremmende og et alternativ for de fleste (jfr at man kan variere MYE i kh-inntak) - forstår jeg ikke helt hva de gjør her inne

Mener du må "du" når du skriver "de"? Synes du jeg er kritisk? Som du selv sier: dette er et fint sted å lære. Og jeg lærer. Men ekstremdiskusjonene er ganske sneversynte. Det er ikke mye rom for de som tenker litt annerledes. Min oppfatning, siden jeg tross alt ikke er av den harde kjerne her inne.

Min journal
jolie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen Svar med sitat