Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 19:49   #11
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nitrist fra Olympiatoppen!

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Mener du må "du" når du skriver "de"? Synes du jeg er kritisk? Som du selv sier: dette er et fint sted å lære. Og jeg lærer. Men ekstremdiskusjonene er ganske sneversynte. Det er ikke mye rom for de som tenker litt annerledes. Min oppfatning, siden jeg tross alt ikke er av den harde kjerne her inne.

Ke???

Jeg er ikke av den harde kjerne her inne, men som Nerthus sier så er spekteret på lavkarbo myyyyyye større enn det media gir inntrykk av. Det er ikke snakk om å holde seg unna karbohydrater. De som påstår det har ikke sjekket godt nok og er kun ute etter å kverrulere.

MANGE som spiser "sunt" spiser lavkarbo allerede. Grunnen til at jeg setter sunt i hermetegne er fordi det er mange varianter av sunt kosthold alt etter hva man strever etter. Lavkarbo er bra for kroppen uansett.