Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-05, 18:38   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Alkoholfri vin

Opprinnelig lagt inn av Ametyst

I dag var jeg på Vinmonopolet og sjekket utvalget av alkoholfri vin. Det må jeg si var stusselige greier! Og på den ene rødvinen de hadde sto det ingenting om karbohydratinnhold. Jeg fant imidlertid en hvitvin som hadde 20 g karbohydrat per glass! Jeg trodde det var mulig å finne noen med litt lavere innhold, slik at jeg kunne nyte et glass alkoholfri vin på lørdagskvelden. Noen som har tips til alkoholfri rødvin som har lite karbohydrater? Det må være rødvin, siden jeg ikke liker hvitvin noe særlig. Og det må være alkoholfritt.

Alkohofri vin er i praksis druesaft, - så det stemmer nok med karboinnholdet ja..... Har dessverre ikke noe tips til deg...