Jeg fikk et lettere sjokk i går... Etter 10 dager på under 20g karbo om dagen er jeg tydeligvis i ketose... kjøpte ketostix på apoteket, og joda: Den ble så mørk rosa/lilla som den kunne bli den, og jeg ble jo kjempe glad!!! MEN SÅ... Leste jeg pakningsvedlegget. Og DER står det at FOR høy utskildelse av ketoner er EKSTREMT helsefarlig og må behandles raskt! Kontakt lege umiddelbart osv... SKJØNNER DERE AT JEG BLIR I TVIL ELLER??????? Jeg lurer også på noe annet: Hvor mye er det normalt å gå ned de første 14 dagene? Kan man holde seg til 20g karbo "4ever" ? eller MÅ man for helsas skyld begynne med mer karbo etter induksjonen? Har dere noen alternativer til "munngodt" når man er i selskap? Jeg skal i bursdag i morgen og onsdag neste uke, og jeg vet jo at alle vil se rart på meg, og synes at jeg er snever som ikke kan ta "bare ett lite kaestykke"... Nå har søtsuget mitt gått over, og jeg vet at det vil komme tilbake dersom jeg smaker noe søtt igjen... Så derfor har jeg bestemt meg for å holde meg HELT unna... Men etterhvert som jeg begynner å nerme meg 1/2 av den vekta som er målet, så skal jeg begynne å kose meg på lørdager... men da også bare med sukkerfritt og peanøtter o.l... Hva gjør dere andre i selskap?