Ketolyse og trim
Etter å ha lurket omkring på lavkarbo.no drister jeg meg utpå med min første tråd og melding. Dette forumet er veldig givende, samt at det er mange interessante mennesker. Det virker som det er mange jenter/damer her, og mindre med gutter/menn. Kan jo hende at jeg ikke har fått med meg "alle" enda, men pytt pytt. Dere virker veldig hyggelige alle sammen og så er dere jo så delende av dere at jeg nesten ikke tror det jeg leser. Glad det finnes mennesker som liker å gi av seg selv. Da kommer det alltid gode ting tilbake.
Vel...tilbake til spørsmålet...
Jeg har vært på Ketolyse i 1,5 uker nå. Karb-inntaket ligger mellom 10 og 15 g pr dag og ting funker. Det ser nesten ut som de dagene jeg er flink til å drikke mye vann gir gode resultater dagen etter. Må på vekta hver morgen, vet de Å kunne ut den daglige sjokkisen samt spise oftere og mindre posjoner har en positiv effekt på meg. Så langt er jeg fornøyd. Endring i livsstil er jammen meg ikke enkelt.
Nå har jeg ikke lest alt for mye om kuren, og derfor dukker følgende spørsmål opp. Når man tar inn så lite karb, er fortsatt karbohydratlagrene i kroppen fulle? Betyr det at om man trimmer, la oss si i 60 minutter så forbrenner man av dette lagret, eller forbrenner man fett. Jeg snakker ikke om dødshard trening her, men aerob trening i greit tempo.
Håper ikke spørsmålet er er alt for far-out og ser frem til svar fra "de lærde" 
|