Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-11, 19:04   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: LCHF - Egen seksjon!

Opprinnelig lagt inn av Ridiculous, her.

Hei!

Er relativt ny bruker av lavkarbo.no og har sammen med min samboer valgt å gå over til strengt LCHF kosthold, forhåpentligvis permanent.

Etter å ha lest litt på forumet ser jeg at LCHF ikke er blitt dedisert en egen seksjon. Nærmeste er "Ketolyse-kuren" som tilsynelatende fokuserer på slanking. Meg og min samboer har ingen planer om å slanke oss (har normal BMI) men ønsker å holde oss til LCHF av helsemessige og velværeårsaker.

Savner derfor en seksjon myntet på ordinær LCHF som livsstil, der man kan diskutere fordeler og ulemper (og bivirkninger!) som man opplever underveis.

R

Jeg lurer på hva du mener med et "strengt LCHF"??? Er det antall karber du tenker på da eller maten??