Tråd: Skeie ut?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-11, 21:02   #16
Hette
Medlem

Hette sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Skeie ut?

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Hallois!

Jeg har gått på kuren siden starten av august og gått ned 10kg, men nå er det en fæl dag med mye dilemmaer for meg.
En helg i året samles jeg og alle kompiser fra videregående for å drikke og spise skikkelig godt, jeg visste om dette før jeg starta og tenkte at jeg kunne unne meg den dagen. Er litt usikker nå, ser det står at etter man skeier ut ødelegger man kuren for 2-4 dager(DET kan jeg tåle), men jeg ser for meg at realiteten er verre og man ødelegger mye mer?

Vil veldig gjerne være med, men tviler på at jeg klarer å presse inn et ketolysekur på denne natten som venter uansett hvor mye man prøver. Så for meg er alternativene å dra og kose meg(moderere meg seff) eller bli hjemme og være bitter

Noen her som har skeia ut en gang og fortsatt og hatt suksess med det?

Kjære deg, reis på festen og kos deg!!!

Eg har ketolysekuren som ein livsstil, ikkje som ein slankekur, eg kjem til å gå på lavkarbo resten av livet..
Eg kjem og til å ha 1000 sprekkar, store og små resten av livet..... Ja, vektnedgangen vil stoppe opp ei lita stund, men det varierar fra person til person...
Eg har hatt sprekkar på 1-2 dagar til 3mnd.. MEN eg lar ikkje ein sprekk øydelegge for meg!

Skal ein sprekk, ein dag, øydelegge for all vektnedgangen min og resten av livet mitt?? NEI!

So lenge du bestemmer deg for at du koser deg den dagen, og er rett tilbake på ketolyse dagen etter er det ikkje noke farlig med det...

Eg har ikkje tenkt å gå resten av livet uten å ete ein skulebolle... Eller bælme i meg ei flaske cola... MEN det skjer sjelden, og eg går rett på kostholdet dagen etterpå, eller på mandag...
Ja, eg kunne vert ferdigslanka for leeenge sida, det har tatt litt lengre tid enn det kunne gjort, men det har liten betydning, eg har kosa meg på vegen ned, og ikkje stressa.. Målet mitt vil eg nå uansett.. Er ein bestemt, så er ein bestemt...

Det er no min meining!!

Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat