Sv: Diagnosen ME og lavkarbodiett
Jeg er ganske møkkalei av å møte på prat om LP, Reverse Therapy og andre dårlig dokumenterte teorier om ME hver eneste gang sykdommen blir nevnt. Det er mye seriøs og vitenskapelig forskning som foregår rundt i verden på ME, de finner stadig ut nye og spennende ting, men veldig mye av denne informasjonen får man ikke med seg med mindre man kjenner de riktige personene og/eller drar på de internasjonale kongressene osv.
Denne tråden er laget for å diskutere lavkarbo og ME (men dra gjerne inn andre lignende sykdommer og, det gjør ingenting!). Den er ikke laget for at mennesker uten skikkelig kompetanse eller et dyktig forskerteam i ryggen med dokumenterte forskningsresultater skal kunne komme med sine surrete teorier. Da kan dere heller lage egen tråd om temaet. Og ja, nå er jeg krass. Men jeg er så leeeei!!
Sånn. Uansett. Jeg går fortsatt på lavkarbo og føler meg veldig flink. Har bare skeiet ut én gang med noen glass øl en fuktig kveld ute, men utenom dette har jeg ikke falt av lavkarbovognen en eneste gang. Klapp på skulderen til meg selv Har vært borte på besøk denne helgen og så klart endt opp med å gjøre litt for mye ( ), og jeg ble jo dårligere av det. Men har på følelsen av at jeg egentlig ikke ble like dårlig som jeg ville blitt før jeg begynte på lavkarbo. Hodet koblet aldri helt ut liksom, slik det kunne gjøre før.
Men samtidig synes jeg det er så vanskelig å måle slikt, for formen går alltid litt opp og ned, og jeg kan jo være dårlig på mange forskjellige måter. Men har absolutt fortsatt en god magefølelse på det her, at jeg kanskje har funnet en diett som kan hjelpe bittelitt 
|