Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Visstnok er disse talgnuppene en slags harmløs form for sopp som alle har anlegg for, og som lett blomstrer opp om man svetter mye, overdreven dusjing etc. Mulig at essensielle fettsyrer nuller dette ut?! Ikke uvanlig at andre typer sopp blir borte/forbedret med et renere kosthold, f.eks om man kutter ut melk og gluten.
Jeg har hatt talgnuppene og de andre nuppen siden tenårene og fikk tatt en test for flere år siden uten at de kunne påvise noe sopp eller andre problemer. Har bare blitt verre med årene. Dette forbedret seg heller ikke da jeg kuttet all gluten og melk og heller ikke da jeg gikk over på lavkarbo, men nå er det blitt mye bedre. Tydeligvis at det hjelper ikke bare med fett men riktig fett også. Selv om jeg ikke minker i størrelse er jeg overlykkelig for at huden nå er blitt så bra. Er vel verdt det og ikke minst vil nok hudpleie budsjettet mitt gå nedover. Har brukt mye penger på bodylotion/peeling gjennom årene.
Har forresten kjøpt meg Udos kapsler nå slik at jeg kan ta med på ferien og slippe å begynne på nytt når jeg kommer hjem. Vurderer å kjøpe kokosolje kapsler også 
|