Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Dersom du må kjøre til siden når du kjører bil(galskap å sette seg bak rattet når man er svimmel, men det er en annen sak) tilsier at du burde ha vært hos legen for lengst! *enda strengere sykepleier*
Du har ansvar for et barn! Kom deg til legen! NÅ! (Før jeg må bruke enda større skrift! )
Ok jeg ser feilen her, vi har misforstått hverandre litt tror jeg. Da jeg satte meg i bilen for å kjøre så var jeg i god form, men etterhvert som jeg ble sulten så ble jeg svimmel. Så siden man ikke burde kjøre når man er svimmel, og særlig ikke med barn i bilen, så stoppet jeg og fikk i meg mat, slik at jeg kunne kjøre igjen! Da jeg kom hjem så begynte jeg å bli svimmel igjen, forsvant litt og dubbet av på sofaen, men har fortsatt ikke greid å våkne skikkelig enda så jeg drøftet det litt forsiktig med samboer om hva jeg hadde følt i går og at jeg falt om og om igjen før jeg la meg og når jeg skulle gå de 5 meterene bort til guttungens soverom for å hente han da han ikke fikk sove. Han mente jeg var utbrendt eller svært sliten, men det synes høres litt rart ut for jeg føler meg ikke mer sliten enn ellers..
|