Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Regret, her.
Tanken har slått meg, men jeg vet for liten om den til å anta noe sånt. Kanskje du kan forklare meg litt eneklt hva det er? Husker jeg fikk noe lignende som gravid.
Joda, jeg sliter med så mye rart jeg hehe så at kropp og sinn blir sliten av og til er ikke å nekte på, selv om jeg ikke føler at jeg har lov å være sliten.
Til info, så overlevde jeg natten! Men guttungen våknet og havnet i senga vår så det ble svært lite søvn på oss alle. Jeg er fortsatt svimmel, men ikke fult så ille som det var i kveld selv om jeg tuller litt enda og begynner å bli dårlig igjen. Jeg fikk ikke spist før nå og når jeg begynte å tulle med bilkjøringen så måtte jeg stoppe på nærmeste plass de solgte ferdig mat, noe som var på BK så da er jeg nok ute av ketose igjen, men jeg følte at det var nødvendig slik at jeg fikk meg hjem igjen like hel. Synes det er veldig skummelt når kroppen begynner å fuske mens jeg kjører bil og har et lite barn i baksetet.. Jeg forsvinner gradvis igjen nå og blir mer disorientert, fatter fortsatt ikke hvorfor dette skjer.
Jeg synes du bør gå til legen imorgen. Kanskje du har lite blod eller kalium eller noe. Be om masse blodprøver.
|