Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-11, 17:41   #9667
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Ok jeg ser feilen her, vi har misforstått hverandre litt tror jeg. Da jeg satte meg i bilen for å kjøre så var jeg i god form, men etterhvert som jeg ble sulten så ble jeg svimmel. Så siden man ikke burde kjøre når man er svimmel, og særlig ikke med barn i bilen, så stoppet jeg og fikk i meg mat, slik at jeg kunne kjøre igjen! Da jeg kom hjem så begynte jeg å bli svimmel igjen, forsvant litt og dubbet av på sofaen, men har fortsatt ikke greid å våkne skikkelig enda så jeg drøftet det litt forsiktig med samboer om hva jeg hadde følt i går og at jeg falt om og om igjen før jeg la meg og når jeg skulle gå de 5 meterene bort til guttungens soverom for å hente han da han ikke fikk sove. Han mente jeg var utbrendt eller svært sliten, men det synes høres litt rart ut for jeg føler meg ikke mer sliten enn ellers..

Vel, uansett om du var svimmel da du satt dere i bilen eller ikke, er budskapet mitt det samme! Kom deg til legen!!!
Ok, det blir bedre når du spiser litt, men ikke bra. Det gjentar seg neste dag og du føler deg ikke dårlig på annen måte!
Du har lang erfaring i å være sulten/spise lite og har ikke opplevd det på denne måten før!
Ketolyse eller ikke, du bør undersøkes av en lege! Du har et barn å ta deg av! Hva om det skjer noe med deg når du er alene med han? Eller om du ikke rekker å stoppe bilen neste gang?
Få helsen din sjekket hos lege! Vis gjerne alt du har skrevet her om det er vanskelig å forklare. Forlang at det tas elektrolytter og stoffskifte(en venninne hadde det som deg, det var lavt, VELDIG lavt stoffskifte), alle blodprosentprøver som finnes, infeksjonsparametre osv.
Du er bare 21, du skal ikke ha det sånn!

Jada, jada, jeg svartmaler kanskje litt, men det har aldri skadet noen å gå til legen en gang for mye!