Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-11, 18:44   #1
Nonsensed
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2011
Nonsensed er på en erverdig vei

Noen som kan støtte meg?

Hei dere utrolig hyggelige lavkarbofolk der ute (ja, jeg synes virkelig dette forumet skiller seg fra de fleste andre steder på nettet når det kommer til koselige folk)!

Min historie kort... overvektig fra ung alder, grunnet ting skjedd i oppvekst har jeg sannsynligvis medisinert meg selv med mat. Gått til psykolog men får ingenting utav det, sånn egentlig. Vet plutselig ikke helt hva jeg skal gjøre. Kom inn i en god fase og begynte gå ned igjen. Gikk forbi noen kjipe unge gutter som ropte noe stygt etter meg (????!). Dagen etter overspiste jeg, og det har fortsatt til i dag (fem dager). Jeg vil ikke være sykelig overvektig mer, men jeg har ingen å snakke med som virkelig forstår.

Høyeste vekt: 150 kg (minst). Laveste slankevekt i voksen alder: ca 115. Vekt nå: 125. Altså 10 kg mer enn laveste vekt... nylig. Jeg må komme meg dit så jeg kan fortsette på reisen min, jeg har vært veldig flink i perioder, og går ned i vekt, men nå har jeg altså gått opp igjen.

Jeg lurte på om det var noen snille folk der ute som jeg kunne ha hatt noe kontakt med, gjerne skype eller facebook om noen har lyst. Har også vært veldig ensom fordi jeg har hatt mye trøbbel med angst pga. vekta, og når mine gamle venner flyttet og jeg flyttet fra resten, har jeg ikke orket å få meg nye venner pga. dårlig selvtillit rett og slett. Jeg vil jo si jeg er en relativt normal person ellers.

Dette hørtes jo litt tragisk ut, men jeg vil veldig gjerne finne noen som kunne ha tenkt seg å hjelpe en fremmed med litt støtte.

Nonsensed er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat