Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-11, 21:49   #3
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Min lavkarbo historie :)

Opprinnelig lagt inn av efre, her.

Hei! Tenkte jeg skulle dele min erfaring med lavkarbo
Jeg fikk en sønn 3 august 2010. I løpet av svangerskapet la jeg på meg 25 kg! Overalt sies det og står skrevet at når du ammer vil du mest sannsynlig gå ned i vekt, gjerne en halv kg per uke. Dette stemte IKKE for meg. Uansett hvor lange trilleturer, treningsøkter og mager mat jeg spiste satt kiloene støpt.

Samme her. Da minstemor var 10 mnd var jeg 7 kg tyngre enn like etter fødselen. Da var det slutt på puppen og jeg gikk ned 10 kg på et halvt år ved å spise mindre og sunnere og røre meg litt mer. Nå, 11 år senere, funker ikke den metoden så godt lenger gitt...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat