Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Regret, her.
Du har ikke noen mulighet til å angre kjøpet desverre når du kjøper fra en som ikke er næringsdrivende. En bankutskrift vil heller ikke være gyldig. Angrerett på tjenester
Hvor lang garanti skal denne jakken ha i utgangspunktet?
Jeg vet ikke om du misforstod meg nå eller om jeg misforstår deg ( ), men jeg mener ikke at bankutskriften fra at jeg betaler henne skal ha noe å si. Jeg mener bankutskriften på hennes konto, fra den gangen hun kjøpte jakken fra en norsk butikk.
Jeg tror jakken skal ha 5 års garanti. Den er fra Norrøna.
Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.
Tviler på at en bankutskrift er gyldig. Denne viser jo bare at hun har handlet i den og den butikken for det og det beløpet - ikke at hun har handlet akkurat den jakka......
Hmm, men kan de ikke via kontonr og kjøpsdatoen finne fram til kjøpet i sine datasystemer? Jeg har en gang klaget på et ullundertøysett fra G-Sport uten kvittering, kun med kjøpsdato og kontonr. Fikk nytt sett uten problemer. Men problemet er at jeg ikke vet om dette er vanlig prosedyre eller om G-Sport lot meg bytte for å blidgjøre meg, og fordi undertøysettet tross alt var ganske billig, mens denne jakken koster 5 000 kr ny.
|