Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-11, 00:55   #9693
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Er det noen som har forslag til hva som kan forårsake morgenstivhet, leddsmerter ved væromslag/kulde, usymmetriske leddsmerter, men som ikke viser seg som hovne ledd?

Jeg er lei av å føle meg som en gammel krok. *syter* En 26-åring skal ikke slite med å gå hjem fra jobb på en helt vanlig dag fordi leddene verker.

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Fibromyalgi!

jeg tenker MS også jeg....

Opprinnelig lagt inn av Tonje!, her.

Hmm, men kan de ikke via kontonr og kjøpsdatoen finne fram til kjøpet i sine datasystemer? Jeg har en gang klaget på et ullundertøysett fra G-Sport uten kvittering, kun med kjøpsdato og kontonr. Fikk nytt sett uten problemer. Men problemet er at jeg ikke vet om dette er vanlig prosedyre eller om G-Sport lot meg bytte for å blidgjøre meg, og fordi undertøysettet tross alt var ganske billig, mens denne jakken koster 5 000 kr ny.

De fleste kan det nå ja. Dessuten kan kopi av kontobeveggelsser være gyldig. Vi har godtatt det flere plasser jeg har jobbet.