Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-11, 07:24   #152
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Hehe! Du skal heller få lov til å klaga skikkelig når det nærmar seg termindato, då skal eg heller vera einig med deg

Men no syns eg bebissn berre kan halda seg inne litt til sia du berre er litt over halvvegs

KOS deg med magen, den er vekke før du veit ordet av det og då sit ein gjerne, som meg, og tenkjer "åh, at eg ikkje kosa meg meir med magen då eg hadde den!!!" NYT TIDA, ja, det er tungt innimellom, men guri malla kor fort det er over òg!

Nooope!!

Nå ligger h*n og presser på lungene mine eller noe sånt. SVINTUNGT OG EKKELT. Jeg er helt sikker på at den har endret innsiden min og at blindtarm og milt har bytta plass!! Og hvorfor må den knø beina sine MELLOM ribbeina mine?? Også den konstante hikkinga hver bidige natt. Leste i babyboka at man skulle sove så mye som mulig før den kom, men det nytter jo ikke med den her nattevåkne saken i magen. I tillegg til det så har jeg utviklet fobi mot kylling og greier ikke tanken på melkeprodukter.

Jeg skal aldri mer ha sex! Aldri mer!

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat