Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-11, 11:47   #3130
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ahhh - gele med fløte hørtes ut som namnam frokost altså, Appelsinpiken, mmm må lage det en dag kjenner jeg på magen, veldig lenge siden jeg lagde gele

Dollsine, håper du greier deg fint gjennom møtene med maten, alltid litt stress det der når en ikke får mat til de tider en normalt spiser, magen min innstiller seg i alle fall på mat da, men bra du har ordnet deg med litt nød-proviant

Må ordne meg med litt nød-proviant til i kveld jeg også kjenner jeg. Har tenkt og tenkt på hva som er lavkarbo som gir god og relativt rask energi, og det eneste jeg greier tenke på et nøtter. Så hvis ingen har noen andre gode forslag til meg, så blir det nok nøtter. Vet jeg faller lett ut av ketose av nøtter, men gjør jeg det i kveld så får det heller være da - spiser jo uansett ikke noe som er direkte feil, kanskje bare litt for mye av det..... Enige med meg??

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat