Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-11, 17:56   #16
Lissi80
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 45
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Sønnen vår på snart 4 år biter.....

Takk for svar alle sammen Språket hans er ganske normalt til en (snart) 4 åring vil jeg tro..Ikke hørt at han er sen og sammenlignet med de to eldre søskene sine så prater han også bra synes jeg. MEN; han sutrer veldig mye..Det er ulikt fra de andre. Han gråter veldig lett og sutrer seg til det meste egentlig.. Ikke fordi jeg vil at han skal sutre seg til alt, men han er skikkelig utholdene -og kan fint sutre og hyle i timesvis... Og jeg blir selvsagt sliten så han har nok lært seg at jeg gir etter til slutt Han har også et fryktelig sinne... Han klikker for å si det rett ut, og hyler gjerne til han brekker seg eller sovner av utmattelse på gulvet... Det siste er en stund siden har hendt, men brekker seg gjør han stort sett hver gang han griner -og det gjør han jo stort sett for noe hele tiden (føles det som).

Kanksje klarer han ikke å utrykke seg skikkelig i krangel med broren og har lært seg at biting setter broren ut en stund Jeg vet ikke jeg altså, har googlet og lest litt om dette -men vi har ikke noe problemer her hjemme som tyder på at han skal ha noe "problemer" på noe vis... Og spør jeg han sier han jo ingenting! Men det jeg ser er at han igrunn tilkaller seg oppmerksomhet på en negativ måte. Han kan f.eks ligge i sofaen og sparke borti meg sånn uten mål og mening liksom, han kan hoppe opp på ryggen min enda jeg sier nei (sliter litt med nakken) og når jeg da "kjefter" sutrer han og griner... I bhg er han derimot et stort sjarmtroll De har hatt vanskelig for å tro meg når jeg beskriver gutten vår som jeg gjør her, men heldigvis har han ved to anledninger vist denne siden av seg selv i bhg også.. Den siste gangen i våres brukte de halvannen time på å roe han ned, han reiv ned skohyller i gangen og de ansatte måtte tilslutt ta han med på et annet rom for å roe han ned... -alt dette fordi han glemte noe klær hjemme... Men bite gjør han ikke i bhg -kun her hjemme!

Blei litt langt dette, men... Sånn blir det nåe man tanket høyt mens man skriver. Får se det ann litt og evt ta det opp på 4 års kontrollen på helsestasjonen kanskje... De har sikkert noen tips der også...

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat