Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-11, 18:24   #461
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Det med ss er ikke alltid lett.
Jeg lærte "i hine hårde dager" på skolekjøkkenet at en ss tørrvarer skulle ha en haug på toppen som var like stor som "skåla" i skjea - eventuelt ta to strøkne ss. En ss veske ble dermed halvparten så stor som en ss tørrvarer. Nå er jeg alltid usikker på oppskrifter - om en ss tilvarer en måleskje på 15ml eller halvparten. Noen oppskrifter betyr det nok ikke så mye i, men her blir det jo ganske stor forskjell
Bare en liten, filosofisk og uviktig betraktning fra meg om spiseskjeer

Ja vet du hva, det der tenkte jeg også på. At ss tørrvarer er toppede skjeer. Så det er nok der det kommer fra. En spiseskje som er dobbelt så stor som mine spiseskjeer er jo nesten for øser å regne.

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Supera: jeg ser også det kalorimengden har økt betraktelig etter dette oljekjøret og jeg er en av de som må passe godt på inntaket, derfor jeg bruker målebeger. Blir ikke så mye mettere av alle disse oljene heller som mange beskriver, så jeg ser at jeg ligger litt for lavt på proteininntaket (spesielt siden jeg trener mye) om dagen, men fettinntaket er spot on da
Jeg dreiv også å bare tok en sup i begynnelsen men det blir fort mye, samme gjelder for fløte o.l. den der lille skvetten blir fort 50 g også har man det gående.

Jeg blir i alle fall mett av udo's... Jeg har kun spist en halv boks skinke og to bittesmå hjemmelagede sjokolader på de tolv timene som har gått siden jeg drakk 45g udo's. Og jeg er fortsatt ikke sulten... Jeg spiste skinke fordi jeg hadde ikke kylling og følte at jeg måtte få i meg noe proteiner. Og nå skal jeg snart legge meg... Drar til Tyrkia i natt. Hadde tenkt å lage meg noe mat i kveld og ha det til frokost i natt også. Orker ikke å kokkelere med en gang jeg står opp. Jeg trenger noen timer på å våkne skikkelig og så er jeg superdårlig på å beregne tid så alt tar nesten alltid lenger tid enn jeg tror.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat