Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-11, 20:53   #91
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av MissPivotal, her.

Jeg synes også det er et mareritt å handle klær. Jeg har timeglass-figur, men såpass stor at det er vanskelig å finne noe som er ungdommelig. Men jeg er sånn 10 størrelser større enn dere :P Men av og til finner jeg noe jeg føler meg kjempefin i! Har også en teori: Holdning og utstråling er MER avgjørende for hvordan du ser ut enn hva du har på deg. SMIL masse, strutt med det du har, og finn frem den sexy Gudinnen vi alle har inne i oss. Og ikke glem puppene ;D Her syns jeg faktisk at jeg ser ganske bra ut med mine 130 kg

Skal si du bærer kiloene dine med stil, og det ser ikke ut som det er 130 av dem. Du ser virkelig fabolous ut!

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat