Sv: Klær og kropp
Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.
Har helt glemt av denne tråden, sorry! Bare kom med bilder, trenger ikke være i undertøyet, men gjerne med tettsittende klær sånn at jeg ser kroppsformen. Også trenger jeg alder og preferanser- hva liker du, hvordan ønsker du å se ut, hva synes du er fint på andre?
Supert!!!! Ok - here we go.....
Beklager litt dårlige bilder - måtte bestikke min tenåringssønn med kronasjer for å få tatt bilder......det gikk litt fort i svingene...
Jeg er 35 år, liker klærne litt tøffe - ikke for søtt. Gjerne en del detaljer på klærne - men har hele tiden hørt at detaljer forstørrer så derfor har jeg ikke turt å kjøpe klær med "greier" og dill dall på....
Føler selv jeg er veldig bredskuldret og har en typisk "mannekropp".
Korte ben i forhold til overkropp. Sliter med å finne bukser da de blir for store over rumpa/låra (på siden av låret blir det ofte overflødig stoff)
Hvlke utrigninger passer jeg best ?
Kan jeg bruke mønstrede plagg ? Hvis ja - både oppe og nede?
Hvilke farger? Bør jeg bruke lyse farger nede og mørke oppe? Eller ???
Skjørt og kjoler har jeg vel ikke brukt siden jeg var liten - men det ser spennende ut...
Jeg ønsker å se litt kul ut...ungdommelig....Har nettopp investert i noen knalltøffe sorte støvletter som går til rett under kneet.....men aner jo ikke hvordan jeg skal bruke dem......
Er SKIKKELIG lost her så all hjelp er hjertelig velkommen!!!