Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-11, 11:23   #2
Lissi80
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 44
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Har dere erfaringer med Bailine?

Jeg har erfaring ja

Første runden hadde jeg i 2002. Tok prøvetime og kjøpte deretter 20 timer, da ble jeg stamkunde og fikk redusert pris på videre behandlinger. Etter de tjue behandlingene hadde jeg gått ned 17 kg og inn totat 100 cm fra topp til tå -spiste generell lavkarbo da ved siden av, noe som den gang var helt nytt og begrensert seg til å bytte ut margarin med smør og unngå sukker, hvitt mel, melk, for mye salt, ris og pasta. Fokus på ren mat som kjøtt, egg, fugl, fisk og grønnsaker

Etter de tjue behandlingene tok jeg 2 mnd pause, deretter 5 vedlikeholdstimer, pause i to måneder, så 5 behandlinger igjen..Holdt på sånn en god stund før jeg stoppet helt. Når jeg stoppet gikk jeg opp 8 kg, men ikke ut særlig i cm

Hadde en ny runde i 2008, men da gikk jeg ikke like lenge. Var mest for å komme inn i en brudekjole etter ett svangerskap Gikk bra det

Jeg synes iallefall det hjalp, men desverre ksoter det en del så jeg går ikke der nå. Mulig njeg gjør et en gang, men akkurat nå klarer jeg meg fint med LCHF kosthold og trening

Lykke til

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat