Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-11, 14:07   #234
kjersti83
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bodø
kjersti83 er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Tror jeg henger meg på her hvis det er greit? bedre sent enn aldri har jeg hørt.. Tenkte å starte med lavkarbo kosthold, men samtidig ikke spise alt det fettet som blir snakket om.. er vel en av de som enda er skeptisk til å tilføre kroppen så mye fett.. I tillegg har jeg en liten nydelig sønn på 2 mnd som jeg fullammer.. så alt fettet er vel ikke helt bra da.. Noen som har erfaring med amming og lavkarbo?
Har prøvd lavkarbo en gang tidligere.. husker magemålet krympet 6cm på en uke!!! må ha hatt mye vann i kroppen.. Uansett.. etter ei uke hadde jeg fått bekreftet at "kuren" virker, så jeg slutta.. hørt noe så dumt?? Tror litt av grunnen var at d var veldig dyrt for all rømme, majones, cc og fløte.. og så blei jeg så innmari lei av egg! synes det vanskeligste var å variere maten, og da spesielt frokost.. er VELDIG gla i brød.. vanskelig å slutte med det.. og så er jeg veldig glad i havregrynsgrøt..kan man egentlig spise det?

Er spent på om dette funker.. har en del kg som skal av nå.. (var mye lettere etter forrige svangerskap)

kjersti83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat