Tråd: Hypothyreose
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-11, 23:08   #1
sjuggerpløm
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
sjuggerpløm er på en erverdig vei

Hypothyreose

Er det noen av dere som har verdier innenfor referanseområdene, men som er medisinert i forhold til hypothyreose?

Jeg synes jeg har en del symptomer, men blodprøvene mine er visst helt ok.

Det mest fremtredende, er at jeg, som alltid har vært en veldig positiv person, og i hvert fall ikke er "tungsindig", har vært nesten litt depressiv i sommer. Ikke likt meg i det hele tatt. Føler meg dorsk og lat, har ikke tiltakslyst, og hukommelsen min har blitt på høyde med en halvstor sparegris. Ikke bra. Mister hår som bare det, og det er ikke i "form" samme hvor mye jeg fikser det føler jeg.
Tidligere har jeg heller hatt for høy puls, men nå er den lav, ofte under 60, og det er i k k e normalt for meg.

Kanskje det er pga. jævlig jobb om dagen? At jeg prøver å konstruere en litt mer "stuerein" grunn for meg selv? Kanskje jeg er bare litt utladet akkurat nå pga. turbulens på jobb? Jeg har alltid hatt flere jobber, og hatt enorm arbeidskapasitet. Nå orker jeg nesten ingen ting, og det går mest på tiltakslysten altså. Jeg gjør det jo når jeg setter igang, men det sitter ofte laaangt inne.

Hva tror dere?

sjuggerpløm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseish Svar med sitat