Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-11, 01:14   #11
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Steamdusj/dusjkabinett valgets kvaler :)

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Hva er fordelene med steamdusj, egentlig? Eller - hva gjør den som ikke en vanlig dusj gjør?

30 000,- OMG! Jeg har akkurat installert et dusjkabinett (jeg synes dusjkabinett er skikkelig stygt, men det er umulig med andre løsninger på badet mitt. ...) til ca. 9 000,- med klare glassvegger, og jeg er fortsatt skikkelig ergelig fordi dette plastikkburet (for bortsett fra veggene er resten plast) er så himla dyrt. Det gamle kabinettet jeg kastet ut var sikkert dyrt i sin tid, og det var et skikkelig vinglete, stygt rakkelverk av et plastkabinett. Håper ikke den nye dusjen min blir sånn etter et par år.

Hvorfor kjøpte du ikke bare sånne dusjvegger som du slamrer inn?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat