Tråd: Babymat
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-11, 05:59   #9
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Babymat

Som med alt annet må man nesten bare prøve seg frem. Barn er jo så forskjellige, og det fins vel ingen fasit. Jeg hadde store forventninger om at arvingen skulle spise samme mat som oss og alt skulle bli så finfint. Så fikk jeg en som hadde store problemer med å takle mat i biter og satt fast i halsen bare det var antydning til en liten klump (han skjønte ikke dette med å bruke gommene til å "tygge", men svelgte bare rett ned) og som absolutt ikke ville ha hjemmelaget babymat men kun spagetthi på glass og posegrøt (men han får Holle sin altså) Det er først nå de siste 2-3 månedene (han er 14 måneder) at han har begynt å spise "ordentlig" mat.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat