Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-05, 10:17   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Thumbs up

Dette er absolutt det beste lavkarbobrødet jeg har smakt i hele mitt liv!

Nemlig brødet til Princess her inne!!! Det som er uten noen form for soya og uten fibrex, bare egg, creme fraiche, diverse frø og bakepulver. Trodde aldri konsistensen skulle bli så god siden det ikke var NOEN form for "mel" i det, og røren ble jo som ei suppe, veldig tynn. Men jeg ble nesten SJOKKERT over hvor bra det så ut ferdigstekt, og hvor bra skivene hang sammen, og ikke minst hvor godt det smakte i forhold til ALLE lavkarbo-brødene jeg har smakt før!!

Det smakte vel omtrent som fiberrik i brødform, bare enda bedre, mer smak. Og siden det ikke inneholder noe soyamel/soyaprotein, får det ikke den svampete konsistensen og den merkelige smaken av dette.

Nei dette bør dere prøve, folkens! Jeg skar brødet i skiver og frøs alle skivene ned, og tar ut to og to skiver (spiser to om gangen) og tiner dem i brødristeren. Nydelig!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat