Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-11, 07:36   #1
Farge er farge
Juniormedlem

Farge er farge sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Farge er farge er på en erverdig vei
Unhappy

Desperat newbie trenger hjelp!

Hjelp!
I følge det jeg har lest, så skal jeg gå ned mest de første tre ukene. Jeg er nå på dag 12 og har gått ned 1,7 kg. Fra første veiing på dag to til dag syv gikk jeg ned 1,5 kg. Så gikk jeg ned 0,2 til dag 10, og nå, dag 12, nada! Fattar inte! (Har heller ikke minsket i livvidde fra dag 7 til dag 12)
Jeg har holdt meg innenfor de 15 karbene jeg kan ha hver dag. Jeg har spist alle kosttilskuddene. Jeg har hatt 5 dager med fisk. Jeg har hatt grønnsaker alle dagene utenom 1. Jeg snek meg til 10g med sjokolade (86% kakao) en dag, men var fortsatt innenfor de 15. Sjokoladetrangen ble så stor når jeg fikk mensen to uker før tiden, og jeg så at jeg hadde rom for de ekstra karbene den dagen.

Jeg vet at mensen tuller det til med vekten, men jeg fikk den på dag 8, og har den fortsatt. Men tenker at selv om vi går opp litt i vekt og livvidde når den er her, burde jeg likevel gå nedover, men totalen ble kanskje litt lavere, men når den da slutter burde det gå tilsvarende mer ned.
I tillegg hadde jeg to g&t med tonic light (0 karber) når jeg var på fest på dag 6, men fikk fortsatt utslag på ketolysestixen, så det skal ikke ha ødelagt ifht den.

Jeg har hatt utslag siden dag 1, og den har blitt mørkere og mørkere, så tror ikke problemet ligger der.

Jeg overholder gå-kvoten hver dag + at jeg trener håndball to dager i uken, så jeg skulle ikke tro det var treningsmangel heller.

Så er jeg konstant tørr i munnen, så jeg drikker vann som en helt, og drikker min. 3l pr dag. Jeg har klart å la være med pastiller o.l. på tross av dette. Hovedsaklig fordi jeg ikke har satt meg inn i hvilke jeg kan ha enda. Ellers drikker jeg kaffe, grønn te og colallight. I tillegg har jeg noen dager laget iskaffen fra ketolyseboka.

Hva skjer? Hvorfor går jeg ikke ned?? Er det noen som har tips ifht det å være veldig tørr i munnen?

Jeg vet at det sikkert står noe om mange av disse tingene rundtomkring, men det ble så mange ting her nå, at jeg må bare spørre. Håper kanskje noen her har noen tips eller kan hjelpe meg litt videre. *Håpe**Håpe*