Sv: Desperat newbie trenger hjelp!
Først av alt: Tusen takk for raske svar!
Smgj: Men jeg gikk jo ned første uken, og ikke pga vannmangel, for jeg fylte godt opp hele tiden... Har forøvrig 34,5 i start BMI, så er nok et godt stykke unna normal BMI enda... Jeg hadde sånn åndssvakt dårlig ånde i sist uke, som jeg trodde man skulle ha, men den er mye "bedre" (mindre illeluktende) denne uken, så lurer på om det kan bety noe? (Og klart jeg veier grønnsakene! Ellers kunne jeg ikke visst at jeg holdt meg under grensen.)
Gerd: Fortrinnsvis ned 26 kilo, men er mest opptatt av hvordan jeg ser ut, for jeg tror ikke jeg vil komme ned i bmi som normalvektig noen gang. Jeg vet at muskler er tyngre enn fett. Vil heller ha litt muskler enn å nå normal BMI. Når det gjelder alkohol så kan jeg jo ikke brenne den nå lenger? Stixen har vært lillaish siden dag 5.
Manebane: Fettet? Mener du i maten? Jeg bruker fløte i de fleste middagene, og litt i lunsjomeletten. Har brukt mye bacon og spiser hauger av ost i forskjellige former (ikke magerost), spist røkelaks også. Men er ikke så lett å få fett i lunsjsalaten utover dette...