Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-11, 11:03   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: MÅL: Få 8-åringen til å spise skikkelig fisk!

Min mann spiser heller ikke fisk, men begge ungene elsker det heldigvis. Passet på å servere fisk de gangene gubben ikke skulle ha middag! Etter at det viste seg at han heller ikke tåler fisk så godt(allergi), kjøper ungene den helt fint!

Det skal ligge en fin oppskrift på fiskegrateng her inne et sted. Makaroni kan man servere ved siden av, eller lage to små former i stede for en stor. Det siste gjør jeg med mye som inneholder karbo- ting. En stor form til resten av gjengen med feks makaroni og en liten til meg med ekstra mye grønnsaker!
Har droppet å ha noe oppå gratengen, har evnt litt ost. Kan også bruke knust bacongull(den ekte typenmed tilnærmet 0 karber). Sausen tykner jeg med egg og ost, ikke mel.

Flere oppskrifter faktisk:
Fiskegrateng ala Tiger (fint navn på noe som skal serveres en liten gutt)
Fiskegraten/gryte
Enkel fiskegrateng med laks
Fiskegrateng

Og enda er det mange fler!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat