Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-11, 13:13   #25
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Hvordan få i seg nok fiber?

Opprinnelig lagt inn av Tonje!, her.

Jeg skjønte det, men jeg tenkte mer på at du kunne forklare nærmere bakgrunnen for spøken. Har noen link til dette med at fiber er oppskrytt? Det går jo stikk i strid med alt man har lært tidligere

Og hva har tre med saken å gjøre? Er tre omtrent lik fiber?

Er ikke tanken på at fett er sunt også stikk i strid med alt man har lært tidligere?

Nei, jeg har ikke noen link på det akkurat nå. Men så var jeg en av de som ikke helt kjøpte hele teorien om at "fiber er dødsviktig ass" før heller.

Tre? Sponplater? Hva er egentlig fiber? Det er ting man putter i maten sin som kroppen ikke tar opp næring fra, og som stort sett kommer ut i andre enden sammen med resten av avfallet. Derfor mente jeg at man stort sett kan ta finraspa plank i maten. Det kommer også ut ufordøyd og tilfører ikke kostholdet ditt noe som helst. Derav spøken

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat